Szkolenia sprzedażowe – zmiana paradygmatów

Pytania się nie zmieniły – lecz odpowiedzi się zmieniły. To właśnie w zmianie odpowiedzi tkwi spory potencjał wielu biznesów oraz efektywnej sprzedaży. Jak rozpatrujemy sprzedaż - w zarządzaniu sprzedażą? czy posiadamy dobrze opisane procesy, które każdego dnia realizują naszą "produkcję handlową"?czy rozpoznajemy, definiujemy i parametryzujemy określone czynniki sukcesu?jak realizujemy pomiar rezultatów oraz jak szybko reagujemy na odchylenia?czy rozumiemy sens zmiany jakościowej w sprzedaży -nie tylko więcej ale inaczej?gdzie zmian...

O zarządzaniu

Rzecz o dosyć powszechnym w polskiej kulturze problemie mikrozarządzania - określanym także mianem tzw. "ręcznego sterowania" będącym zmorą w organizacjach dla ludzi nieprzeciętnych. Przyjmowanie na siebie funkcji lidera, lub stawanie się liderem w wyniku rozwoju projektu biznesowego  – ma w planie kariery przedsiębiorstw różne uwarunkowania formalne. Pierwszym z nich jest fakt posiadanych kompetencji merytorycznych twórcy, które dotyczą obejmowanego zakresu funkcjonowania firmy, działu bądź zespołu. Bardzo dobrzy specjaliści – st...

Szkolenie z komunikacji – komu to jeszcze potrzebne?

Chciałem niemal spisać na straty jedno z moich (ulubionych) zagadnień szkoleniowych – dotyczące komunikacji, jako funkcji kultury zarządzania oraz tzw. wrażliwego przywództwa.  Uznałem, że świat ewoluuje za sprawą nowych technologii w stronę innej funkcjonalności niesionego przekazu. Że być może kolejne pokolenia – wyrastające w stechnicyzowanym zalgorytmizowanym świecie "interfejsu" i bycia dostępnym - nie będą już posiadały ani wrażliwości ani potrzeby rozwoju kompetencji interpersonalnych które uwrażliwiają nie tylko na samą treść prze...
Andrzej Koszyk
Andrzej Koszyk


andrzej_koszyk trener, konsultant merytoryczny, menedżer projektów szkoleniowych,      
 

  • Andrzej Koszyk

Śledź nas na facebooku Facebook
Newsletter

Andrzej Koszyk

Andrzej Koszyk
trener,
konsultant merytoryczny
menedżer projektów
szkoleniowych
Business everywhere