szkolenia sprzedażowe -energetyczny shot

Publikacje
2022-06-14 r.
szkolenia sprzedażowe on – line

Shot sprzedażowy to formuła pracy szkoleniowej, która zakłada krótkie sesje np. jedno- trzy – godzinne, poświęcone jednemu zagadnieniu. Idea ma na celu stosowanie małych form szkoleniowych – po których handlowcy mogą niezwłocznie zacząć ich wdrażanie i testowanie w swoim trybie codziennej pracy.

Szybkie bardzo merytoryczne konsultacje on-line,

to okazja bycia w procesie dynamicznego rozwoju kompetencji sprzedażowych, przekładanych natychmiast na praktykę stosowania. Trening sytuacyjny pozwala podnosić skuteczność w sprzedaży w modelu zarządzania sytuacyjnego z udziałem trenera sprzedaży. Trening sytuacyjny to merytoryczne i treningowe przygotowania do sytuacji jaka, jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego wydarzy się lub ma się wydarzyć w realnym kontakcie z klientem.

Cykl rozwojowy w pracy z handlowcami on-line

Proponujemy Państwu współprace w układzie modułowym. Każdy moduł to przepracowany z handlowcami kluczowy problem sprzedażowy. MSModuł szkoleniowy to 6 godzin w podziale na 4SSesje Szkoleniowe 1,5 godzinne, każda sesja dotyczy jednego zagadnienia – formy zajęć szkoleniowych w wybranym cyklu. Poszczególne Sesje można realizować w dowolnych odstępach czasowych aż do realizacji pełnego modułu. Cykl to realizacja 4 Sesji w określonym czasie, czyli łącznie 1 MS. W ramach MS otrzymują Państwo: konsultację, analizę problemu sprzedażowego, opracowanie rozwiązania i przygotowanie Sesji, realizację 4 Sesji w tym treningu sytuacyjnego, zadanie rozwojowe dla handlowców – monitorowane przez trenera oraz dodatkowo 1 Spotkanie w miesiącu – superwizja, trening z opcją: w siedzibie Państwa Firmy.

Wartość Sesji:

1.Sukcesywna analiza procesów i czynników sukcesu w sprzedaży. 2. Wysoka dynamika zmian z uwagi na szybkość reagowania na sytuacje wymagające poprawy. 3. Uwalnianie potencjału u handlowców. 4 Silna kultura uczenia się i rozwoju. 5. Uwolnienie od schematów – eksperymentowanie i wprowadzanie innowacji. 6. Myślenie procesowe – usprawnianie i poprawa czynników krytycznych. 7. Wzmacnianie kultury samozarządzania – sprzedawca jako menedżer własnej sprzedaży – w procesie coachingu. 8. Stały, regularny rozwój i przyrost sprawności handlowej – podzielony na małe efektywne etapy rozwojowe. 9. Audyt rozwoju i efektywności. 10. Zadania rozwojowe wzmacniające transfer wiedzy i poprawę wyników handlowych.

Tego typu szkolenia nie kolidują zazwyczaj z pracą handlowców, stanowiąc dla nich stałe wzmocnienie i organizację sukcesywnego przyrostu umiejętności; mogą być realizowane on – line bez wymogu większego zachodu i nadmiernej reorganizacji dnia pracy, jaka zazwyczaj towarzyszy większym wydarzeniom szkoleniowym – np. szkoleniom dwudniowym, gdzie uczestnicy wyłączeni są z procesu pracy. jedna sesja może zająć handlowcom w danym dniu okd 1,5 do 3h.

Ideą takich szkoleń jest także odpowiedni spersonalizowany dobór tematów o kluczowym znaczeniu dla poszczególnych osób/ grup handlowców – chcących skupić się na rozwoju bardzo konkretnych kompetencji, w bardzo określonych – krytycznych dla danego sprzedawcy obszarach – momentach /sytuacjach handlowych – dla poprawy ich efektywności.

Stała asysta trenera oraz kierowanie rozwojem – popartym natychmiastowym szkoleniem pozwala na kształtowanie i utrwalanie poszczególnych nowych kompetencji i nawyków aż do kolejnej sesji szkoleniowej – kolejnego „shota”. Do tego czasu handlowiec testuje i wzmacnia nabytą kompetencję!

Małe intensywne formy treningu to niższy koszt stałej pracy z trenerem jako alternatywa do zbyt rzadkich okresowych szkoleń handlowych. To możliwość spersonalizowania rozwoju w pracy handlowców odpowiednio do ich problemów – potrzeb rozwojowych, w sesjach on – line: coachingu, konsultacji, mentoringu i treningu sytuacyjnego, popartego zadaniami rozwojowymi.

To stały monitoring postępów w systemowym rozwoju kompetencji.

Idea shotów sprzedażowych zrodziła się w mojej pracy w jednej z instytucji posiadających kilka oddziałów Call Center w sprzedaży swoich usług. Pozwoliła handlowcom nie tracić żadnego dnia sprzedażowego a mimo to pozostawać w procesie stałego rozwoju.

Jeżeli Państwa firma nie posiada trenera – współpracującego na stałe, lub szkolenia maja charakter raczej okazjonalny niż stały a handlowcy – obiektywnie mają mało okazji do treningów sytuacyjnych – proszę rozważyć te propozycję.


Publikacje
2023-03-02
Analiza Transakcyjna w zarządzaniu. Mapy Mentalne lidera

Mapy mentalne lidera Szkolenie, warsztat, konsultacje – mentoring, dotyczące koncepcji psychologicznej, która pozwoli rozwinąć świadomość i prakt...

Publikacje
2023-02-22
Jak wybieramy szkolenia?

szkolenia dla firm ...i o tym dlaczego prawdopodobnie nie kupisz mojego szkolenia decydując się czasem na gorsze rozwiązania. O sposobie myślenia ...



Śledź nas na facebooku Facebook
Newsletter