Psychologia komunikacji w zarządzaniu
Psychologia komunikacji w zarządzaniu to szeroko pojęty warsztat lub trening zachowań interpersonalnych dla różnych grup zawodowych dotyczący kompetencji oraz zachowań w pracy menedżerów, specjalistów, pracowników będących w kontakcie bezpośrednim z klientami oraz warsztat bezpośredniej relacji z współpracownikami. (Pracujemy nad rozszerzonym opisem zagadnienia psychologi komunikacji, tymczasem zapraszamy do poznania tematyki zagadnień z obszaru psychologii komunikacji na naszych innych podstronach).
Czego dotyczą warsztaty / szkolenia z obszaru psychologii komunikacji (?):
1. rozwoju umiejętności budowania porozumienia – poprzez sztukę rozmawiania
2. komunikacji interpersonalnej
3. codziennych sytuacji szefa w relacji z podwładnymi
4. rozumienie przyczyn ludzkich reakcji, zachowań i motywacji w bezpośrednim kontakcie
5. sztuki mediacji i umiejętności rozwiązywania sytuacji konfliktowych w zarządzaniu
6, dopasowywania stylu komunikacji do profilu osobowości danej osoby
7. wywierania wpływu – technik perswazji i argumentacji
Zapraszamy do zapoznania się z następującymi zagadnieniami, w których realizujemy szkolenia i warsztaty z obszaru PSYCHOLOGII KOMUNIKACJI:
- INTELIGENCJA EMOCJONALNA W ZARZĄDZANIU
- ANALIZA TRANSAKCYJNA W ZARZĄDZANIU
- TRENING MENEDŻERSKI – metoda aktywizującą
- ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
Jeśli interesuje Państwa konkretne zagadnienie z obszaru PSYCHOLOGII KOMUNIKACJI – prosimy o wysłanie ZAPYTANIA
POWRÓT na stronę zagadnień z KOMUNIKACJI