Komunikacja
Istota szkoleń z zakresu: komunikacja w organizacji
Sposób, w jaki nawiązujemy relacje i rozwijamy społeczne kontakty – stał się ważnym wyznacznikiem naszego sukcesu. Staliśmy się bardziej uwrażliwieni na zdolności komunikacyjne i rozwój osobowości. Wielu z nas przynajmniej raz w życiu zetknęło się z zagadnieniem psychologii komunikacji międzyosobowej; na rynku pojawiło się wiele szkoleń z ofertą rozwoju osobistego a w księgarniach o naszą uwagę zabiega szereg publikacji podejmujących to zagadnienie na wiele sposobów. Czy jednak przez ten fakt możemy czuć się bardziej kompetentni w sztuce porozumienia i dialogu?
Nauka komunikacji – co to dało?
Czy dzisiaj jesteśmy bardziej autentyczni, potrafimy więcej zrozumieć? Czy nasze społeczeństwa, ugrupowania, organizacje stały się otwarte szerzej na dialog? Czy dzięki szkoleniom z komunikacji potrafimy lepiej słuchać ? Czy nabyliśmy większej kompetencji by odnajdywać w tym, co słyszymy – sens tego, co zostało wypowiedziane?
Pomimo, iż kontakt miedzyosobowy – stał się dziedziną profesjonalizmu, gałęzią psychologii pozytywnej i perfekcjonizmu – można się zastanawiać dokąd prowadzi ta droga? Czy faktycznie biegnie do świata lepszych relacji międzyosobowych na jakie natrafiamy w naszych domach, instytucjach, zakładach pracy czy świecie polityki?
Nadmiar propozycji i podążająca za nimi powierzchowność potraktowania komunikacji jako nowej konkurencji doprowadziły do sytuacji, w której „doskonały” sposób porozumiewania się – stał się ważniejszy od treści rozmowy. Zgubił się sens. Forma doskonałego komunikatu zatraciła istotę funkcji komunikacji – budowania realnego porozumienia.
Być może nadmiernie zamykamy się w „okrągłych” poprawnie wypowiedzianych zdaniowych frazach, naszych konstrukcjach myślowych – pozostając poza rzeczywistym kontaktem z drugą osobą, zabarykadowani formami zdaniowymi?
Nauczyliśmy się lepiej manipulować sformułowaniami, które pod pozorem poprawności wypowiedzi – w wielu aspektach życia społecznego oddaliły nas od siebie jeszcze bardziej.
Szkolenia z komunikacji jakie Państwu oferujemy mają na celu nauczyć uczestników realnego porozumiewania się w odniesieniu do konkretnych sytuacji i kontekstów – w kulturze autentycznego dialogu.
Komunikacja szkolenia
Komunikacja interpersonalna
Rozumiana, jako umiejętność konstruktywnego dialogu i rozwijania porozumienia … komunikacja interpersonalna szkolenie …
Komunikacja w organizacji
Komunikacja w organizacji jest jednym z artefaktów kultury, jaką reprezentuje zarząd oraz współpracownicy szkolenie komunikacja w organizacji …
Komunikacja w zespole
Dla osiągania dojrzałej komunikacji w zespole i idącej za tym efektywnej współpracy konieczne jest przezwyciężanie… . szkolenie komunikacja w zespole …
Psychologia komunikacji w zarządzaniu
Ważną funkcją zarządzania jest komunikacja to za jej sprawą szef ma sposobność bezpośredniego oddziaływania na… szkolenie psychologia komunikacji …
Rozwiązywanie konfliktów
Natura rodzących się konfliktów w organizacjach i zespołach stwarza szczególną szansę dla rozwoju relacji… o ile tylko zaczniemy rozmawiać… szkolenie rozwiązywanie konfliktów …
Sztuka perswazji i argumentacji
Wzmocnienie przekazu, podkreślenie znaczenia, nadanie określonej wymowy lub dobór odpowiedniej argumentacji … sztuka perswazji i argumentacji szkolenie …